Friday, July 11, 2008

[ = :: أنا العاشق :: = ]






أنا العاشق لدي النظرة
انا الدايب في دي الكلمة
أنا اللي اخترت نور قلبك
ينور ليا في الضلمه


أنا المجنون بداء حُبك
وبكتب من صدى روحي
ياريت تيجي ولا تروحي
وبعزف يوم أنا لحني
على حُبك
غنايا ليا او ليكي

وبحلف ليكي يا حُبي
بدوب فيكي
وهمسك دا ساكن فيا
في ثانيه لو بعيد عني
دي روحي تطوف حواليكي
بناديكي

بحلم أكون قصاد عينك
تشديني
بنظرة حلوه تسقيني
وتسقي قلبي العطشان
ندى حُبك ـ شذى وردك
وتيجي عنيا في عنيكي

هغني ليكي أغنية
يا روحي وقلبي وعنيا
تساوي إيه يوم الدُنيا
لو انتي ماتوحشينيش



هكون زي سمك خايف
وبره المايه مش عارف
يقول للدُنيا ايه يعني
غير الكلمه " مقدرش أعيش " ـ

كلامي بجد مش هين
دا قلبي بحُبك أتزين
وكل كلامي لو قولته
حبيبتي خلاص ما يوصفكيش

دا حتى كلامي عاندني
وقلمي في إيدي جمدني
ومهما قلت يوم فيكي
أنا عارف دا ميكفيش


حبيبتي قلبي أنا حاسك
وعارفك من زمان لامسك
بيحلم بيكي ومن شوقه
ينام وبيصحى على همسك



Only You


2 comments:

Anonymous said...

جميلة يا برى
تسلم إيدك
إيه أخبارك يا بنى

WhItE HeArT said...

عجبني اوي اختيارك للكلمات

وسردك للشعر والصور جميله اوي

دمت بكل الود

اه بالمناسبه شيل ال وورد فاريفيكيشن دي

تحياتي