Saturday, July 26, 2008

[ :: = !! بحبك كمان = :: ]










بحبك حبيبتي وليه العجب

لكل نتيجة أكيد فيه سبب

ولو انتي عارفه هقول فيكي ايه

بحُبك وعشقك قلبي إتغلب

*****

بحبك لأنك إنتي البدايه

نورك جمالك منور سمايا

نفسي حبيبتي تكوني معايا

لآخر الزمان

بحبك لكون قلبي حب فـ لُقاكي

حالف ويحلف ليفضل معاكي

نجم ضيه ساطع ينور سماكي

لأبعد مكان

بحبك هقولها وأنا قلبي شايف

لفرحة في عيونك ـ وهمسة شفايف

لكن حبيبتي ساعات ببأى خايف

ما القى الأمان

بحبك هقولها وانا بين إيديكي

ويزداد كسوفي وعيني في عنيكي

وقلبي بيحلم حبيبتي يراضيكي

ويلقى الحنان

بحبك وهرسم كيانك أميره

وعيني في عيونك هتفضل أسيره

حبيبتي هقولك حاجا أخيره

بحبك كمان






2 comments:

HaNoDa said...

كسوفي وعيني في عنيكي وقلبي بيحلم حبيبتي يراضيكي ويلقى الحنان بحبك وهرسم كيانك أميره وعيني في عيونك هتفضل أسيره حبيبتي هقولك حاجا أخيره بحبك كمان
***********************

الله عليك ...

ايوه هو ده الكلام الجميل ..

ماشاء الله اسلوبك طيع ..

بلاش بقي الهجر والخيانه والحاجت الوحشه دي
خليك رومانسي كده ..
**********

وابقي شيل word verification دي
عشان بتخليني اكسل ارد

WhItE HeArT said...

ياسلام ياسلام

بجد ياريتها كانت طولت شوية


وبعدين انته جاي تجاوب على التاج عندي انا مالي انا هوه انا ناقص

اجاوب على تاجاتي وانتوا تجاوبوا تاجاتكم عندي كمان


هههههههههههههههههه


خلاص خلاص من غير ضرب انا موافق بس هات بريزة

خلاص ياعم متزقش من غير فلوس خالص


تحياتي